سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

پاراوان کاغذ دیواری

پاراوان که از آن به عنوان یک ابزار برای جداسازی بخش های مختلف محیط اداری و حتی منازل یاد می شود دارای انواع مختلفی می باشد که دست شما را برای انتخاب و خرید پاراوان باز تر می گذارد. یکی از انواع مختلف پاراوان را می توان پاراوان کاغذ دیواری در نظر گرفت. این مدل از پاراوان مانند سایر پاراوان های تولید شده دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

پاراوان کاغذ دیواری چیست

پاراوان کاغذ دیواری نوع خاصی از پاراوان می باشدکه برای تولید آن لازم است تا روکش کاغذ دیواری بر روی ام دی اف دارای ضخامت 3 میلیمتر نصب و درون پروفیل های پاراوان قرار داده شود. با توجه به اینکه طرح ها و نقش های بسیاری از کاغذ دیواری وجود دارد این امکان برای شما فراهم شده است تا در صورتی که از طرح و نقش خاصی از کاغذ دیواری پسند نموده اید سفارش تولید پاراوان با طرح و نقش دلخواه خود را داشته باشید. به همین منظور می توانید از مجموعه پاراوان کاغذ دیواری قرار داده شده در این قسمت دیدن نموده و در صورتی که پاراوان کاغذ دیواری خاصی مد نظرتان قرار گرفته است نسبت به ثبت سفارش خرید خود اقدام نمایید.

همچنین این امکان را خواهید داشت تا در صورتی که از طرح متفاوتی از پاراوان کاغذ دیواری رضایت داشته اید بتوانید آن طرح را به صورت سفارشی ثبت نمایید تا طرح مورد نظر شما بر روی پاراوان کاغذ دیواری شما اجرایی شود. به همین منظور در صورتی که قصد دارید تا پاراوان کاغذ دیواری که قصد خرید آنرا دارید مطابق با خواسته شما باشد می توانید با شماره های موجود بر روی سایت پارسا مارکتینگ تماس گرفته و نسبت به ثبت سفارش مورد نظر خود اقدام نمایید.

قیمت پاراوان کاغذ دیواری

با توجه به اینکه این پاراوان از کاغذ دیواری ساخته می شود می توان اینطور گفت که قیمت پاراوان کاغذ دیواری از تمامی انواع پاراوان ها مناسب تر بوده ودر صورتی که شما قصد خرید پاراوان را دارید می توانید نسبت به خرید پاراوان کاغذ دیواری اقدام نمایید. در این بخش قیمت تمامی انواع مختلف پاراوان کاغذ دیواری برای شما عزیزان به نمایش گذاشته شده است و شما می توانید با توجه به قیمت های مشخص شده نسبت به خرید اقدام نمایید.

 

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

پاراوان کاغذ دیواری

موارد استفاده از پاراوان کاغذ دیواری

از کلیه پاراوان های تولیدی به منظور جداسازی بخش های مختلف محیط های اداری و خانگی از سایر بخش ها استفاده می شود که با توجه به اینکه می توان به راحتی نسبت به جا به جایی پاراوان اقدام نمود و همچنین هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر روش های جداسازی دارد خرید پاراوان به خصوص خرید پاراوان کاغذ دیواری بسیار به صرفه خواهد بود.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()