سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

پاراوان کاغذ دیواری 45

پاراوان از جمله کاربردی ترین لوازمی است که از آن برای جداسازی محیط داخلی منازل و محیط کار استفاده میشود، پاراوان در مدل ها و طرح های مختلفی طراحی و ساخته می شود از این رو دست مشتریان برای خرید پاراوان بسیار باز می باشد و شما می توانید به راحتی نسبت به خرید پاراوان مورد نیاز خود اقدام نمایید. از جمله پاراوان های تولید شده توسط تولیدی پارسا مارکتینگ می توان به پاراوان کاغذ دیواری اشاره نمود که دارای ویژگی های خاص و مدل های بسیار زیبایی می باشد.

یکی از انواع پاراوان کاغذ دیواری تولیدی شده توسط پارسا مارکتینگ پاراوان کاغذ دیواری 45 می باشد. این نوع از پاراوان به دلیل دارا بودن لنگه هایی به عرض 45 سانتی متر به این نام شناخته می شوند. از جمله مزایای استفاده از پاراوان کاغذ دیواری 45 می توان به ابعاد مناسب آن در کنار وزن کم و جا به جایی آسان آن اشاره نمود.

در این بخش از وب سایت پارسا مارکتینگ می توانید نسبت به بازدید از انواع مختلف پاراوان کاغذ دیواری 45 اقدام نمایید و پس از بررسی و مقایسه مدل های مختلف نسبت به خرید آنلاین خود اقدام نمایید. همچنین در صورتی که طرح خاصی مد نظرتان قرار گرفته است می توانید با بخش پشتیبانی و فروش تماس گرفته و نسبت به انجام هماهنگی های لازمه اقدام نمایید.

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()