سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

پاراوان ساده عرض45

پاراوان ساده به دلیل ظاهر یک دست و ساده خود می تواند بهترین تطابق را با هر محیطی داشته باشد به همین دلیل در صورتی که در انتخاب انواع پاراوان از اینکه پاراوان خریداری شده با دکوراسیون شما همخوانی نداشته باشد نگران هستید خرید پاراوان ساده می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. به همین منظور در صورتی که مایلید تا با خرید پاراوان ساده محیط منزل و یا محل کار خود را تنوع داده و بخش های خاصی را به کمک پاراوان ساده از سایر قسمت ها جدا نمایید می توانید از پاراوان ساده 45 استفاده نمایید.

دلیل نام گذاری این دسته از محصولات به این نام آن است که عرض هر یک از لنگه های پاراوان ساده 45 سانتی متر می باشد. از این رو هر 4 لنگه این پاراوان در صورتی که در یک راستا قرار گیرند محیط بسیار مناسبی را پوشش داده و می توانید به راحتی نسبت به استفاده از محیط جدا شده استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که برای بهتر ایستادن پاراوان ساده لازم است تا 4 لنگه آن به صورت 7 و 8 در کنار یکدیگر قرار گیرند تا فرم مطلوبی از پاراوان شکل گرفته و تعادل آن به خوبی حفظ شود. همچنین در صورتی که قصد خرید پاراوان ساده عرض 45 سانتی متر را دارید می توانید از محصولات موجود در این بخش دیدن نموده و پس از بررسی و مقایسه محصولات با یکدیگر نسبت به خرید پاراوان ساده مورد نظر خود اقدام نمایید.

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()