سبد خرید 0

پاراوان

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 13 مهر 1397 در ساعت 1 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پاراوان،  پارتیشن یا دیوارک یک تفکیک کننده متحرک و شیک با قابلیت جابجایی با توجه به محیط و نیازی که به جداکردن یا پوشاندن فضای مورد نظر دارد به اشکال متفاوت و در مکان های مختلف از قبیل اتاق، سالن، جداسازی ورودی سرویس بهداشتی، رستوران, غذاخوری, چایخانه, تالار, سالن زیبایی و آرایشگاه، مزون لباس عروس, فضای اداری و دفتر کاری, نمایشگاه,باشگاه ورزشی, مساجد و... مورد استفاده قرار می گیرد: به شکل L , به شکل زاویه 90 درجه, به شکل M و W یا همان هفتی هشتی.

با استفاده از لوازم جانبی مانند 5 عدد پایه پاراوان میتوان هر پاراوان را بصورت ایستاده و دیوارک مستقیم قرار داد. و یا با مهار به دیوار و یا کف، پاراوان را مستقر و ثابت نمود.

پاراوان 4 لنگه, در عرض های استاندارد و نیز سفارشی, ارتفاع 180سانتیمتر با تنوع دسته بندی در انواع: پاراوان تصویری 55, پاراوان کاغذدیواری36,45,60 ,پاراوان ساده45 , پاراوان لمینت50, پاراوان لیزری45, پاراوان حصیری40و50 و پروفیل بکار رفته در چهارچوب پاراوان از مرغوب ترین و بهترین نوع در طرح و رنگهای متنوع سفید، ونگه، طلایی، قهوه، ماهگونی تولید و عرضه می گردد.

همچنین بصورت سفارشی پاراوان با انتخاب پوستر و کاغذ دیواری و یا رنگ ورق سه میل دلخواه و یا انتخاب از آلبوم، سفارش بصورت حضور در فروشگاه و یا اینترنتی ارائه می شود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()